|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Jeg skulle opprette en lukket Instagramkonto bare for meg selv (ønsker å samle bilder og å kunne bruke filtereffekter), men plutselig begynte kjente å legge meg til. ( |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Facebook. Jeg får opp når noen av mine facebookvenner registrerer seg på Instagram.
|
|
|
#4 |
|
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Så irriterende! Det burde man vel få velge selv om man ønsker eller ikke. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Jeg hadde selvfølgelig forventet at de også ville fått opp min profil om de søkte på samme måte som jeg gjorde, men ikke at det aktivt ble sendt ut en melding om at jeg har opprettet profil. Jeg har aldri fått slik melding selv heller, så det ble jeg litt overrasket over. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Man kan gå inn og velge å se en liste over hvilke Facebook-venner man har som er på Instagram, og deretter følge dem/sende forespørsel. Første gang man logger på Instagram kan man velge om å følge/sende forespørsel til alle man har i vennelista på Facebook som befinner seg på Instagram i ett. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Du har jo godkjent dette når du koblet sammen FB og Instagram.
|
|
|
|
#9 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Men du trenger jo ikke aa legge dem til, da. Jeg faar mange forespörsler, men avviser dem, noen ganger med en forklaring (via mail eller FB) om at jeg bruker kontoen min bare slik som du gjör det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?
Dere har sannsynligvis rett.
Jeg fikk to følgere med en gang, uten noen forespørsel som jeg kunne velge å avvise. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
fri
|
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?Hvis du har en lukket profil, må du alltid godkjenne følgere. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: [Instagram] Hvordan fant folk profilen min?
Aha! Fint å vite. |
|
|
|
![]() |
|
|