|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Vinterbukse til sped niåringVinterbuksa til niåringen er blitt for kort, til tross for at det fremdeles er plass til tre av henne i bredden. Forslag til vinterbukser som er smale i fasongen? Hun trenger 140 eller XXS i lengden. Kan de minste damestørrelsene være smalere enn barnestørrelsene? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Vinterbukse til sped niåringVi endte opp med en Ticket-bukse som var alt for vid, men som fungerer med belte og bukseseler (selene fulgte med buksa). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ute på tur
|
Sv: Vinterbukse til sped niåringHH si vinterbukse er ganske smal og har god kvalitet. De har seler, som er ganske greit når klærne er for vide i livet.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vinterbukse til sped niåringHelly Hansen har hanske fin fasong de går litt opp og har glidelås i siden. Ikke fullt så avhengig av hvordan den sitter i midja da. Ok pris på obs i tillegg
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Vinterbukse til sped niåringVinterbuksene til HH har vi ikke prøvd, men skallbuksene har vi god erfaring med. Prøve ta en tur på Obs eller XXL og se. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Vinterbukse til sped niåring
Ja, denne har Liv - og den er altfor trang til henne, så jeg tipper den er smal i fasongen. Damebukser blir nok altfor lange - de er gjerne for lange til meg på 1,60 også.
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Enig når det gjelder bukser, mens i overdeler er det gjerne omvendt. Ser på tørkestativet her at jentegensere str. 134-140 er omtrent like vide/brede som topper i XS.
|
|
|
|
#10 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterbukse til sped niåringVår smale (snart) 7-åring har Reima-utebukse. Veldig fornøyd!
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterbukse til sped niåringBergans har smale bukser. Har sett dem på salg nå, kan ha vært komplettfritid eller XXL. Heter Bergans Hovden tror jeg.
|
|
|
#12 |
|
Mye tilbud på reima bukser (og annet) på reima sin nettbutikk.
|
|
|
#13 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Vinterbukse til sped niåringSkulle tipse om HH sin som vist over her. Min åtteåring som er smal har den.
|
|
|
#14 |
|
Sv: Vinterbukse til sped niåringLurer på om ikke Sportmann har HH buksen? Den selges mange steder og er ofte ikke så dyr.
|
![]() |
|
|