Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan får jeg ryggen av beltestolen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-15, 22:37   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan får jeg ryggen av beltestolen?

Jeg vet at det er enkelt. Ryggen har flere ganger ramlet av når jeg har romstert med stolene ut og inn av garasjen og sånn. Men nå, som jeg skal ha dem av, så løsner de for fanden ikke! Og jeg har glemt "trikset".

Jeg har selvsagt ikke bruksanvisning.

Jeg tror det er Britax.

Gammel 01-02-15, 22:39   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan får jeg ryggen av beltestolen?

Vi bare "brakk" det av. Dytt ryggen hardt bakover.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 22:45   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

På våre må du legge ryggen helt ned, sånn at sete og rygg ligger plant, så kan en dra det av.

Gammel 01-02-15, 22:45   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

På Britax KidPlus er det i alle fall bare å dytte ryggen bakover og så skyve ryggen og setet fra hverandre sidelengs. Hvis du ser på sidene, så ser du logikken.

Gammel 01-02-15, 22:51   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vårt sete kan bare deles når ryggen ligger flatt bakover, i "full liggestilling".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-15, 22:52   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

På Britax KidPlus er det i alle fall bare å dytte ryggen bakover og så skyve ryggen og setet fra hverandre sidelengs. Hvis du ser på sidene, så ser du logikken.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vårt sete kan bare deles når ryggen ligger flatt bakover, i "full liggestilling".

Det var etellerannet sånn som skjedde de gangene det har skjedd ved en feil, men nå sitter det pikerden bom fast?!

Gammel 01-02-15, 23:57   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Men se på sidene der ryggen er festet til setet når ryggen er lagt helt flat: på den ene siden er det lukket, og på den andre siden er det åpent. Bare å dra delene fra hverandre. Hvis du ikke får til å brekke ryggen bakover, så må du også se på festet - kan hende det har kilt seg litt bare.

Gammel 13-02-15, 10:48   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Nå har jeg hentet stolen inn (den har ligget under masse skrot i garasjen. ). Og jeg får ikke lagt den flat!!

Det verste er at den har lagt seg flat mange ganger bare ved at vi har håndtert den inn og ut av bilen. Men nå??

Gammel 13-02-15, 10:49   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vi bare "brakk" det av. Dytt ryggen hardt bakover.

Ah! Her!!! Rådet som hjalp. Vold.

Jeg har vært for forsiktig. Litt gladvold gjorde susen!!

Gammel 13-02-15, 11:08   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vold kan ganske enkelt ikke overvurderes i møte med teknologiske innretninger. DÆÆÆÆÆJÅ!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-15, 11:28   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Vold er undervurdert.

Og YES!!!

Gammel 13-02-15, 11:38   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kommer lenger med en hammer og litt aggresjon enn bare litt aggresjon!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-15, 12:03   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøv å bøye den i mindre vinkel enn 90 grader før du "brekker" det opp? Altså så mye sammen som det går og så opp.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-15, 12:06   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, du hadde vært for forsiktig. Nei, det nytter ikke.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.