|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() "Oppskrift" på å overføre ebøker fra bokskya til Kindle?Noen som vet hvordan man overfører ebøker fra bokskya.no (eventuelt fra andre pc-lesere) til Kindle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: "Oppskrift" på å overføre ebøker fra bokskya til Kindle?Jeg fulgte en gammel oppskrift på en blogg, det var et av punktene som ikke funket.
![]() |
#3 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Oppskrift" på å overføre ebøker fra bokskya til Kindle?Registrer deg på ebok.no med samme epostadresse som på bokskya. Derfra kan du overføre direkte til Kindle etter å ha gjort et par ting på ebok og amazon (du finner oppskriften enkelt på ebok).
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: "Oppskrift" på å overføre ebøker fra bokskya til Kindle?
Hmm, vet ikke om jeg skjønte helt. Bøker jeg har kjøpt på ebok.no kan jeg sende til Kindle. Men ebok.no kan vel ikke sende bøker jeg har kjøpt andre steder fra (f.eks fra Haugenbok.no) til Kindle? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Oppskrift" på å overføre ebøker fra bokskya til Kindle?
I bokhyllen min på ebok får jeg opp bøker jeg har kjøpt alle steder, også Ark og Bokklubben - så jeg kan overføre dem til Kindle derfra. Alle bøkene jeg har i Bokskya er altså også hos ebok - selv om de ikke alle er kjøpt der.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: "Oppskrift" på å overføre ebøker fra bokskya til Kindle?Jeg kjøper bøker fra bokkilden - de har større utvalg, og bruker denne oppskriften (ser den er oppdatert siden sist)
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: "Oppskrift" på å overføre ebøker fra bokskya til Kindle?Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|