|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Huskatter og gener (for dere katteinteresserte)Sitter her og funderer litt. Jeg har to blandingskatter. Begge fra omplassering så det er ikke lett å vite hva de stammer fra. Det er ikke viktig, men jeg er vel litt nysgjerrig.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Huskatter og gener. (For dere katteinteresserte.)He he, det samme har mannen min og jeg fundert på, faktisk. Vi adopterte to kattunger, fra forskjellig kull, gjennom dyrebeskyttelsen, for en måned siden.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Huskatter og gener (for dere katteinteresserte)Jeg tror nok det blir vanskelig, for rasekatter er det en egen base Pawpeds.com hvor oppdrettere selv legger inn stamtre for kattene, kan finne ut innavelsgrad på forskjellige parringer,fargekombinasjoner o.l. Så er det vel gentesting,men det tror jeg kan bli en dyr affære.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Huskatter og gener (for dere katteinteresserte)Nå har jo den ene katten vår forduftet (vi håper i det lengste!), men de kom fra samme kull og var allikevel veldig forskjellige. De hadde riktignok samme pels som sådan, begge var tigerstripet, men den ene langt lysere enn den andre. De hadde også helt ulike trekk i ansiktet; den ene "lang og smal", den andre "kulerund" - sistnevnte betér seg også som en løve; han er stolt og en skikkelig hannkatt. Den andre var mer "pinglete". Veldig vittig å se.
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Huskatter og gener (for dere katteinteresserte)Jeg synes de begge to ser ut som helt vanlige huskatter, helt nydelige på hver sin helt spesielle måte
![]() |
![]() |
|
|