|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Fint og lettstrikket babyteppeJeg tenkte jeg skulle sette i gang med et babyteppe om ikke så lenge. Ønsker meg noe lett og sommerlig som strikkes på litt tykke pinner. Har sett litt inne på Pickles, og det er noe aktuelt der. Men kanskje dere har andre tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fint og lettstrikket babyteppeDet teppe jeg brukte mest til minsten, glattstrikket jeg i bambusgarn. Det ble helt utrolig mykt og lett.
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Fint og lettstrikket babyteppeOm jeg skulle strikket babyteppe nå hadde det blitt nøstebarn sitt, men i silkeull.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fint og lettstrikket babyteppeHva med dette?
![]() |
#6 |
I mål
|
![]() Sv: Fint og lettstrikket babyteppe
Det var fint, men det ser vanskelig ut? Og så engelsk da |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Fint og lettstrikket babyteppe
Takk. Jeg har bare aldri strikket noen type "struktur", bare mønster (altså mønster med ulike farger). Burde sikkert hoppe i det snart! Må tenke litt på det, men takk for tilbudet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fint og lettstrikket babyteppeMønsteret består bare av rett, vrang og øking/felling. Lett å telle seg fram i mønsteret, og hvis du har maskemarkører er det enkelt å holde repetisjonene fra hverandre i starten.
![]() |
|
|