|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Slette mail fra iPhoneJeg blir gal! Jeg har en domeneshop-mailkonto som jeg laster opp på mail-appen på iphonen. Nå er mailboksen på iphonen smekk full. Jeg har gått inn på domeneshop via pc og slettet alle mail og tømt søppelbøtta, men jeg blir ikke kvitt noen mail fra telefonen. Jeg har skrudd av og på etter at jeg slettet ig tømte via pc. Jeg har også prøvd å slette Mail enkeltvis via telefonen. Det er like mye Mail i innboksen fortsatt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Slette mail fra iPhoneTakk! Nå slettet jeg eposten fra telefonen, og gikk inn på serveren, hvos det mystisk nok var masse mail på trodss av at jeg slettet for to timer siden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slette mail fra iPhoneJeg har samme problem, den laster seg inn igjen og fyller opp iPhonen med en gang.
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Slette mail fra iPhoneMå jo være noe med synkroniseringen som gjør det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Slette mail fra iPhoneNå ser det ut som om alt er borte både på server og på fonen. Hvordan stiller jeg inn hvro mange mail som skal vises på telefonen min, -ea-?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
heimføing
|
![]() Sv: Slette mail fra iPhoneMåtte inn på fonen og se, og f.eks. har jeg dette på den epostkonto: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Slette mail fra iPhone
Når du er på innstillingene for Konto (se over) så har du valget |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Slette mail fra iPhoneNå ser jeg at det er litt annet på online.no-mailen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Slette mail fra iPhoneTakk -ea-! :takk:Noe av det der har jeg allerede gjort, resten må stilles inn i morgen.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|