|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Doktor Proktor-bøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Danny og den store fasanjakten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Hvis den har kommet som lydbok: Heldigvis hadde jeg melka av Neil Gaiman.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Harry Potter, ja!
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Takk - jeg ser at den Tordivelen er tilgjengelig på Storytel, på svensk riktignok. Skal sjekke om oppleseren er bra, så kan det hende vi tar den.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Spotify har Brødrene Dahl og Karl den 12. gamasjer (gratis, tror jeg, var hvertfall det når jeg hørte på). Det er overraskende fengende og morsomt! Masse humor både for barn og voksne.
![]() |
#8 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Gummitarzan, Charlie og sjokoladefabrikken og Tordivelen flyr i skumringen anbefales på det varmeste.
![]() |
#9 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?
Mitt favoritthørespill som jentunge!
![]() |
#10 |
snur
|
![]() Sv: Lydbok som passer til biltur med familien?Tonje Glimmerdal av Maria Parr. Vi hørte den i bilen på vei hjem fra ferie et år, det endte med at alle satt i bilen i 10 min. etter at vi var hjemme for å høre ferdig boka
![]() |
|
|