|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Jeg har snakket så varmt om den nye taco-trenden til et par venninner, så vi har blitt enige om å ut og spise på en av disse nye spisestedene. Men hvilken velger vi? Jeg har vært på Taqueria i Paleet, men den er vel ikke regnet som den beste?
![]() |
#2 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Jeg synes Taco Republica i Torggata hadde god mat. Men jeg skal ikke påstå at jeg er bevandret i Oslos Tacomiljø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?På taco republica kan man ikke bestille bord, men er man et relativt lite selskap får det raskt og de har gode drinker mens man venter. Tijuana i Thv. Meyersgate ksn du bestille bord hos. De har også gode drinker. Jeg syns maten var hakket bedre på taco republica. Begge stedene baserer seg på småtacos som man bestiller flere av. Hører mange sier de ikke blir mette, men jeg har blitt god og mett for 500,- begge steder, inkludert drinker.
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Det ligger en i Sporveisgata, på høyre side av Bogstadveien når man går mot Majorstua. (Det ligger en på venstresida også, men den er mer tradisjonell og har vært der lenge)
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Hva med peruansk på Piscoteket? Har ikke testet det, men de får skryt. http://www.piscoteket.no
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Jeg har veldig lyst til å prøve peruansk, men det blir ikke denne gang. Nå er det kun taco som gjelder.
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?
Vi bestilte bord, her: http://tacorepublica.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
Jøss, har de begynt med det nå. Jaja. De gikk hardt ut med at det skulle ikke være lov og holdt på det frem til i fjor høst, i allefall. Men det er jo supert.
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Jeg kjenner at jeg må gå på Taco Republica veldig snart.
![]() |
#12 |
Off the map.
|
Tijuana heter den - de har en visstnok en avdeling på Løkka også. Her er en omtale: http://www.osloby.no/sulten/Tijuana-...n-7789440.html
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Da har jeg bestilt bord på Taco Republica.
![]() |
#14 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Taco Republica har nyyydelig mat. Kos dere!
![]() |
#15 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Kva er "den nye taco-trenden"?
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Jeg tok med ungene på Taco Republica. Jeg syntes det var veldig godt og spennende, men ungene var ikke imponert. Det var jo slett ikke "sånn taco som mamma lager".
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Jeg har ikke spist på den på Paléet, men de har usedvanlig gode drinker. Jeg hadde likevel valgt TR (og skal ganske snart).
![]() |
#19 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og de serverer mexicansk mat, ikke tex-mex.
![]() |
#20 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvilken av de nye taco-spisestedene i Oslo bør jeg velge?Det høyrest fristande ut!
![]() |
|
|