|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Pjusk kattVår lille kattefrøken var hjå dyrlegen på tirsdag og blei sterilisert. Leverte ho tirsdagsmorgon og henta ho igjen om ettermiddagen. Eg vart litt overraska då eg såg kor stort operasjonsarr ho hadde og kor store sting det var.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pjusk kattMener å huske at frøkna vår kom seg til hektene veldig kjapt, og åt igjen samme dag, utpå kveldinga. Kan hun ha fått en infeksjon? Ville ringt dyrlegen i morgen, hvis hun fortsatt virker like slapp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pjusk kattVåre har også kommet seg veldig raskt, såpass at man dagen etter ikke skulle tro de hadde vært gjennom en operasjon dagen før. Jeg ville også ringt dyrlegen i morgen om hun ikke har kommet seg.
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pjusk kattDu fikk med smertestillende for flere dager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Pjusk kattMin var helt i tåka samme dag, fikk smertestillende noen dager (veldig vanskelig å få i henne), men kom seg relativt kjapt. Men et par dager tok det nok. Hun fikk alt operert bort, da, så det var en litt omfattende operasjon. Du kan jo uansett ringe i morgen og høre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Pjusk kattFekk ikkje med smertestillende, noko som eg syntes var rart, då me kom heim og såg korleis ho såg ut.
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Pjusk kattHvis dere ikke har fått med smertestillende kan jeg jo forstå at katten ikke har hatt det så bra siden operasjonen, den har sikkert hatt det vondt stakkar. Men det er godt hun har kommet seg litt nå.
![]() |
#8 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Pjusk kattSå godt at hun virker bedre nå!!
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Pjusk kattKatter kan være veldig kvalme et par dager etter anestesi, det er helt vanlig at ikke formen er på topp. Følg bare med på at såret gror fint, og at det ikke blir rødt og hovent rundt stingene.
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pjusk kattDa er det jo ikke så rart om du ikke fikk med smertestillende. Ca. 3 dager bør de har smertestillende etterpå, og samme gjelder nemlig kaniner. Har hatt en del kaniner innom her (har også katt) som er sterilisert, og det er samme operasjon og smertestillende 3 dager. Noen trenger også det 4 dager. Får håpe katten din kommer seg kjapt nå når de verste dagene er over. Leit at den måtte ha det vondt så mange dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Unik
|
![]() Sv: Pjusk kattDet var liksom ikkje snakk om, og sidan andre eg hadde snakka med sa at dette var gjort med innvendige sting og at katten som regel var "fit for fight" neste dag, så fekk me oss ein overraskelse. Får snakka med han, når me skal tilbake for å fjerne sting.
![]() |
|
|