|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Vi skal til østlandet i vinterferien.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Jeg har i løpet av den siste uka feriert i mer eller mindre hele Buskerud, deler av Oppland og kjørt gjennom Asker og Bærum noen ganger. Det er nitriste tilstander, dessverre. Selv på høyfjellet var det 8(!) grader i går. I slutten av forrige uke var det mer snø. I dag var det 10 grader i Ringerike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Ikke i hagen vår i hvert fall. Fra By til Greinehytta tipper jeg det er fint.
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Løypene på stadioen på Konnerud skal være bra (der World Cup ble holdt for noen år siden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Jeg gikk på ski i Lillomarka i går ettermiddag, gode forhold, men klisterføre. I dag tipper jeg det er helt supert å gå i store deler av Oslomarka, også i Asker. Sol, 1-2 plussgrader og en nydelig soloppgang. De aller fleste skiløyper er preparert. Ikke la dere lure av at det er slaps og is i Oslo sentrum!
![]() |
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Føremelding for Vestmarka ved Asker.
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)
Vi tenkte å kanskje teste ut Sollihøgda i helga. Hvor er det ok å parkere (har hørt om mye parkeringskaos der) og finnes det noen hytter å gå til?
![]() |
#12 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Både på Hedmarksvidda (Hamar) og Sjusjøen er det fantastiske forhold.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Det er på ringkollen jeg er nå. Jeg innser at jeg nok hadde andre forventinger før jeg kom hit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Det er mange fine løyper inni marka, men det er skikkelig klisterføre. Men neste uke skal det bli litt kjøligere enn det har vært denne uken, så det er jo håp for det entusiastiske skifolket.
![]() |
#15 |
Drømmer
|
Nå har ikke jeg vært der på en uke, men har hørt mange skiglade som sier det er flott der nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Skibuss. https://www.asker.kommune.no/Idrett/...sen-til-Solli/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Drømmer
|
De har parkeringsplasser på begge sider av veien på toppen, er nok lurt å være der lit tidlig for å unngå kaoset som kommer utpå dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Fine forhold på Solli i følge skiforeningen: http://www.budstikka.no/Se_de_flotte...-55-31802.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)En jeg kjenner gikk fra Mylla til Varingskollen i går, det var visst supre løyper der. Men rødswix/klisterføre ja!
![]() |
#20 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gå på langrenn på østlandet nå?? Hvor? :)Så flott
![]() |
|
|