|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Svaneflokken vil ha hyttetips!I går ble vi slått på målstreken på hyttekjøp. Vi likte både hytta og området veldig godt. Utbygger har fortsatt 5-6 tomter der som han har tenkt å bygge ut. Så etter å ha snakket med vedkommende i dag ser det ut som han kunne tenkt seg å bygge et av de neste til akkurat oss.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Dere er jo en mer enn oss i familien, men vi har mange av de samme ønskene. Vi liker denne modellen veldig godt.
![]() |
#3 |
villende
|
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Vi har hytte, og er veldig godt fornøyd med den. Hvis jeg skulle satt opp noen punkter som er viktige så er det: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Hør på Gaia
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Tenk over hvor lenge dere har tenkt å ha hytta, og hvor mange som etter hvert skal bruke den. Hvis dere har tenåringer nå, er det kanskje ikke mer enn 10-15 år før det er svigerbarn og barnebarn som også skal være med
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Det jeg savner med vår hytte er to bad og en ekstra stue/et eller annet sted der ungene kan se TV i fred. Det jeg liker best, er 4 soverom, om enn knøttsmå, slik at vi kan være to familier. En relativt stor gang med ok plass til å kle av og på seg er også bra.
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Et ekstra toalett savner jeg også, så det ville jeg prioritert. Jeg ville også hatt (minst) 4 soverom, spesielt når dere er så mange. Etterhvert vil det jo bli aktuelt med kjærester og så barnebarn, da er det greit med plass. Hvor mye plass kommer jo også an på om det er mulighet for å bygge ut senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Takk for tilbakemeldinger!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Tenk oppbevaring og hvordan dere skal bruke hytta. Ski? Sykler? Turutstyr? Ting som må tørkes? Jeg tenkte at vi var gale som bygde på 20m2 gang og toalett, men nå som jeg skal innrede det synes jeg det kunne vært større.
![]() |
#12 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Vi er komt litt kortare enn dokke i prosessen og her er nokre av dei tinga vi er opptatt av:
![]() |
![]() |
#13 |
trenger lading
|
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!I dag skal samboer ringe og si at vi vil skrive kontrakt.
![]() |
#14 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Svaneflokken vil ha hyttetips!Jeg var på en hytte med en genial løsning på hemsen. Den var delt inn i sovealkover langs ene langveggen med skråtak. Det ble plass til tre eller fire alkover med senger på hver side. Det var ikke skikkelig dør, og heller ikke vindu. Men ungene bare elsket det! Resten av rommet ble brukt til loftstue.
![]() |
|
|