|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Vi snakker om en sånn her i en eller annen størrelse. Vil ikke kjøpe på nett da det skal være en gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Skjønte ikke helt hva det var til, jeg men om det er kaketipp så fås det vel på Jernia? Men 20cm høy da...
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Jeg aner ikke hvor du får tak i det, men dæven, du er modig som våger gå løs på croquemboche!
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Å, er det sånn vannbakkelsstativ?
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?GinaK - Croquembouche:
![]() |
#6 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Jeg har heller ingen anelse om hvor man får kjøpt det, men henger meg på i skaren av beundrere, det er jaggu ikke mange som klarer å få til en croquembouche! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Den er jo ikke til meg!! Nei det skulle tatt seg ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
koko
|
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Sjekk ut på http://www.culina.no om de har en forhandler nær deg og hør med dem.
![]() |
#9 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Mannen laget en kjempehøy croquembosch på nyttårsaften men laget form av papp. Er også interessert i sånn metallform. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?
Culina har egen butikk i Oslo, i torggata, i enden mot grunerløkka. Ellers ville jeg sjekket med Cacasbutikken.
![]() |
#11 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Jeg har kun lagd det på frihånd og stablet i en rustikk versjon, og ser absolutt ikke poenget med å bruke kjegle annet enn å skulle imponere med teknikken med å slå den ut.
![]() |
#12 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "form" til å lage croquembouche?Jeg har forresten lagd en to-manns-croquembouche i dag, med minieclairs som er like stor som tommelfingerneglen, og helt passelg til en lørdagsdate for 2.
I'm happy, hope you're happy too Sist redigert av Nextlife : 30-09-15 kl 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
|
Jupp, men dette skal som sagt være en gave... og det er mer for morro enn noe annet egentlig. Å dra inn en blikkenslager kjenner jeg er ganske uaktuelt egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rockesøster
|
Hehe, jeg er litt nerdete på utstyr, og min opplevelse er at blikkenslagere gjør det både bedre og billigere enn det som er serieprodusert.
![]() |
#16 |
Pauset
|
Du burde nok blitt venninne med min kollega. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
#18 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Skjønner det, men det var ment som tips til Orkide, og for henne er det ikke så langt unna.
![]() |
|
|