|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Jeg skal lage middag til 14, har to kalvesteker som pleier å bli prima. Tilbehør er foreløpig ovnsbakte småpoteter med maldonsalt, dette er kjøpt inn og bankers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Jeg foretrekker alltid salat fremfor mer tradisjonelle grønnsaker - særlig når du har poteter til. Kjøp inn ferdig vasket og blandet salatmix, ha i agurk, gode cherrytomater, fetaost fra glass, kanskje litt pinjekjerner eller andre nøtter... eller noe helt annet som du liker i salat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
guru advisor
|
![]() Sv: Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Jeg pleier å grovraspe gulrøtter til gulrotkake. Finrasping er altfor kjedelig.
![]() |
#5 |
guru advisor
|
![]() Sv: Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Ja, vurderer dette Toffskij, men med ovnstekte poteter og kalv i ovn tror jeg ovnlogistikken sprenges. Med mindre jeg tar potetene sammen med gulrot, kålerot og pastinakk ++. Men potetene er så små og gode i seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Tror jeg hadde gått for noe så enkelt som kokte/dampede grønnsaker, jeg. Brokkoli, fenikkel, rosenkål, gulrot og den slags.
![]() |
#9 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Kalvestek fortjener stekte grønnsaker av noe slag, spør du meg.
![]() |
#12 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Enkelt og godt tilbehør til kalvestek?Jeg hadde valgt ovnsstekte rotgrønnsaker + fennikel. Steik ferdig litt før, lunk i ovnen mens steika hviler.
![]() |
![]() |
|
|