|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() iPhone 6 - klage eller ikkje?Eg kjøpte ny iPhone 6 like etter jul (dagen før prisen gjekk opp, faktisk.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone 6 - klage eller ikkje?Det må du klage på. Den kommer ikke til å bli noe bedre etter hvert som tiden går. Du klager til de du kjøpte den av.
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: iPhone 6 - klage eller ikkje?Ja, klag til de du har kjøpt mobilen av så fort som mulig. Apple er veldig strenge, så dersom du er så uheldig og får en sprekk i glasset eller noe sånt, så kan man egentlig bare glemme å få noe på garantien, uavhengig om det har noe med skaden å gjøre eller ikke. :beentheredonethat: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
|
![]() Sv: iPhone 6 - klage eller ikkje?Har du sjekket om det er på samme måten med et annet headset? Jeg har opplevd det samme med min, men når jeg prøvde med et annet headset så er det ingen problem. Overgangen mellom plugg og ledning er et svakt punkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: iPhone 6 - klage eller ikkje?
Eg har to headset eg har prøvd. Kan prøve eit tredje. Det kan hende det er headsettet, ja.
![]() |
![]() |
#9 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: iPhone 6 - klage eller ikkje?
Viss det er pluggen er det jo mindre stress å klage og. Den gamle telefon min blei verkeleg oppbrukt, så det å sende inn telefonen er litt styrete.
![]() |
![]() |
|
|