|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Husdyr. No med bilete!I haust gjekk ein liten draum i oppfyllelse og me fekk kjøpt to fulle bikuber. Mannen gjekk på kurs store deler av 2014,så me var klar. Me var skikkelig heldige som fekk kjøpt fulle kuber. Vanligvis får ein ikkje tak i det så lett.
Nobody is perfect. My name is Nobody. Sist redigert av Hjertensfryd : 23-03-15 kl 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Husdyr
Og de forstyrrer ikke dere, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: HusdyrEg hadde nettopp ei bie som tok seg ein kvil på altandøra. Var godt med pollen på beina alt.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: HusdyrHva bruker du det til selv? Jeg syns det er godt til te og så er det noen oppskrifter som inneholder honning, men jeg er nok litt dårlig på å bruke honning. Jeg skulle kunne tenke meg å ha bier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
|
![]() Sv: HusdyrMe kjem nok til å leike oss. Ein del marinader, eg brukar til tider honning som søtning i bakverk i staden for sukker. Hudpleie produkter kan ein og bruke honning til (som ein av ingrediensene)
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: HusdyrSå spennende.
![]() |
![]() |
#9 |
Unik
|
![]() Sv: HusdyrDet er rekordmange som vil gå kurs no. Det er både kjekt og bra. Håpar du får plass Floksa. Og ja, ein blir fascinert av dei små krabatane.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: HusdyrSå gøy! Jeg vurderte å gå på kurs i regi av ByBi, men jeg har ikke noe sted å sette en egen kube. Også er jeg litt redd for bier, da.
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HusdyrUtrolig gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: HusdyrJa, og så kunne jeg tenke meg å kjøpe honning av deg, hvis det blir til at du skal selge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: HusdyrSå spennende!
![]() |
#14 |
Unik
|
![]() Sv: HusdyrDet er ikkje utenkelig at ein kan ha bier hjå deg Hyacinth. Snakk med naboene. Er ein fordel om du har ein park eller skog i nærleiken då.
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Husdyr
Ikke i Bærum hvertfall, da blir det bråk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|