|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Plenlufter til lån/leie i Osloområdet?I år må plena til pers. Jeg må ta runden med en plenlufter, rett og slett. Den er full av mose og vokser ujevnt.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plenlufter til lån/leie i OsloområdetBauhaus har hvertfall til leie i Lier, aner ikke hvor mye det koster. Sikkert ikke så mye. Naboen leide derfra ifjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Re: Plenlufter til lån/leie i OsloområdetJeg kikket på Bauhaus sine sider, men det så ut til at de kun hadde i Vestby? Men da skal jeg ringe Lier og sjekke, mye bedre lokasjonsmessig, og billig er det også. Takk, Neket!
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Plenlufter til lån/leie i OsloområdetDe leier ut hos maxbo på Hvam/Olavsgård . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Plenlufter til lån/leie i OsloområdetVi kan jo vurdere å spleise på en? Jeg har lagringsplass.
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Re: Plenlufter til lån/leie i OsloområdetDet blir jeg gjerne med på, Poly! Og så kan vi bli rike atpåtil, gullkanta avtale! Men da må du/noen mer hagekyndig enn meg bestemme merke og sånn.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Plenlufter til lån/leie i OsloområdetJeg er tilbake etter påske, vi får ta det da, ja?
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Plenlufter til lån/leie i OsloområdetOm du har en grei klipper får man kjøpt en dings å bytte ut med gressklippebladene. Da trenger du ikke lagringsplass.
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Plenlufter til lån/leie i Osloområdet
Hihi, Palmen har sånn gammeldags manuell sak.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Plenlufter til lån/leie i Osloområdet
I vårt nabolag regnes faktisk det som den eneste dannede måten man kan klippe gresset på, for da forstyrrer man ikke naboene sine.
![]() |
|
|