|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til ting å gjøre med barnaJeg skulle gjerne hatt tips til gratis aktiviteter man kan gjøre med barna nå i påsken. Både ute og inne er fint. Vi har barn i alle aldre, så aktiviteten bør passe for de fleste. For oss ligger noe av utfordringen nettopp her, det skal fenge en trettenåring og være mulig å ha med en baby på.
![]() |
#2 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Tips til ting å gjøre med barnaHer er noen tips til påskeaktiviteter, innendørs regnværsaktiviteter og mer sommerlige utendørsaktiviteter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Tips til ting å gjøre med barnaSe der, ja. Supert! Hvordan er bålreglene nå? Jeg er overhode ikke noe god på uteliv så der har jeg mye å lære. Popcorn på bål så jo veldig morsomt ut.
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til ting å gjøre med barnaEn eller annen form for påskerebus eller eggjakt? Jeg har noen små egg som egentlig skal henges på påsketreet, men som jeg tenkte å henge ute i hagen. De har forskjellige farger, så det går an å fordele hvem som skal lete etter hvilken farge. Jeg tenkte å lage en slags påskekrim-adjektivhistorie med familien i hovedrollene.
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Tips til ting å gjøre med barnaMe har handla påskegreier på panduro. Til og med meg, ned angst for slikt, takla det då me laga figurer i dag. Og så kan ein ha ulike nivå til ulike aldre.
![]() |
#8 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Tips til ting å gjøre med barnaTom eggekartong.
![]() |
|
|