|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Ble litt usikker på hvor jeg skulle legge denne, men siden det på en måte er matrelatert legger jeg den her.
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Jeg har en god del Tupperware, men kan klarer meg uten alt, egentlig. Jeg synes det er fryktelig oppskrytt. MEN, når det er sagt, så er riskokeren og bakebollen med sånn sprettopplokk innmari kjekke å ha.
![]() |
#3 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Det beste jeg har er:
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Og jeg fikk litt sjokk over prisen forrige gang jeg var. 1400 kr for en ildfast form i plast! Jeg kjøpte to på Ikea til kr 99 isteden.
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Jeg liker best bakematten, kjevlen, silikonslikkepotten og de utallige oppbevaringsboksene jeg har i forskjellig størrelser.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Riskokeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Du trenger ikke kakeform med lokk. Sjokkerende dyr, og like fort å glemme igjen på skoleavslutning som alle andre kakeformer.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Jeg savner veldig potetskrelleren min, som exen har
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Jeg er helt avhengig av potetskrelleren.
![]() |
#11 |
snur
|
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Riskokeren til micro er helt super! Den er i bruk flere ganger i uka. Bare at nå er lokket borte
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Jeg liker godt de firkantede oppbevaringsboksene. Det er samme lokk til ulike størrelser og de er supre å stable i fryseren. De er også helt tette. Mye billig i plast er ikke tett.
![]() |
#13 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Som Hyacinth synes jeg det meste er oppskrytt og jeg bruker omtrent ingenting av det jeg har kjøpt/fått gjennom årene. Det eneste fra Tupperware jeg faktisk bruker er saksen og barna bruker noen kopper med lokk m/hull til sugerør, men det er ikke noe jeg MÅ ha og ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen.
![]() |
#14 |
Stadig innom
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Signerer de som sier riskokeren. (Koker perfekt ris i mikro og er kjempelett å vaske) slikkepotten, løkkutteren, boksåpneren og knivene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?
Jeg har aldri kjøpt noe fra tupperware, men har mye arvet fra 60- og 70-tallet. Det går jo aldri i stykker! Om jeg skulle kjøpt noe nytt hadde det vært plastbokser til å fryse i. Det tåler ikke de gamle.
![]() |
#16 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Mine favoritter er slikkepott, potetskreller, boksåpner og kaketina.
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Potetskreller, og diverse plastbokser og -boller. Jeg synes ingen andre er like gode og tette.
![]() |
#18 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Boksene til å ha frukt og grønnsaker i kjøleskapet.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Boksene til frukt og grønt i kjøleskapet. De er helt supre. Har du skjært i en paprika, blir den ødelagt av å bli lagt tilbake i kjøleskapet. Men i den boksen holder paprikaen seg utrolig godt veldig lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Endelig mamma
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?Tusen takk for mange gode og nyttige tips og tilbakemeldinger. I helgen skal jeg sette meg ned med katalogen min og denne tråden, og finne ut hva jeg "trenger" (og hva jeg har lyst på
![]() |
|
|