|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor bruker jeg fersk hønsegjødsel?Fersk hønsegjødsel er vel strengt tatt bare en eufemisme for sjit, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bruker jeg fersk hønsegjødsel?En god neve må vannes godt ut!
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor bruker jeg fersk hønsegjødsel?Er det ikke mye bedre å finne behandlet hønsegjødsel i en pose fra et hagesenter? Det er veldig veldig sterkt med fersk gjødsel og jeg er redd du vil ødelegge blomstene dine.
![]() |
#4 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bruker jeg fersk hønsegjødsel?Det er mulig den er kompostert, når jeg tenker meg om. Mine foreldre har en fantastisk hage og bruker gjødsel fra samme gården hvert år. Det er bare at min far kan være litt vel omtrentlig når han forklarer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor bruker jeg fersk hønsegjødsel?Ja, for den må ha ligget litt og vært snudd på, ikke komme rett fra høna.
![]() |
|
|