|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Kan dere lære meg om Bunnpris?Bunnpris kan jeg ingenting om, og det gir meg assosiasjoner til at matkvalitet og økologi er underordnet og grunnfilosofi av typen "La oss putte oppi lit sagmugg for å drøye prisen". Jeg snakker da kun ut fra fordommer på navnet, jeg har aldri vært I en Bunnpris-butikk, de har ikke vært etablert I mine nærområder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Vi hadde Bunnpris her en periode, og jeg var ikke imponert.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Bynnpris har bare basisutvalg. De har noe eget merke, som virker ganske likt alt annet. Ikke noe øko (I love eco er Icas brand), og maks et par varianter av hver varesort.
![]() |
#4 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Vår lokale Rimi ble omgjort til Bunnpris for en del år siden. Jeg unngår å handle der pga høye priser og elendig utvalg. Er bare innom for å hente pakker, siden de også er vår Post-i-butikk. (Dessuten er ikke betjeningen der noe hyggelige, også en medvirkende årsak til å holde seg unna.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Uff, det var det jeg mistenkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Så dumt at den Rimi butikken blir Bunnprise, Balanse. Det var jo så greit å stikke innom der og handle etter jobb selv om det nok var noe dyrere enn de andre i sentrum.
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Men grunnen til at det blir Bunnpris her og nå er forresten at ICA er kjøpt opp av eh.. Norgesgruppen (?) som også eier Bunnpris. Kan det hende at de tar med seg noe av det som har vært bra med Ica/Rimi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Bunnpris er ikke det samme alle steder. Noen steder (som her) er det et ganske knapt basissortiment og jeg har bare handlet der hvis jeg har gått tom for noe på søndager. Men jeg har vært på en i Trondheim som hadde alt mulig, fin ostedisk osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?
Trondheim hadde/har ulike varianter. Stor-Bunnoris hadde før et større utvalg enn de små sjappene. Syntes jeg observerte at nytt navn nå var Bunnpris Gourmet ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Jepp, det Filifjonka sa. Vår lokale BP er brustadbu og derfor særdeles begrenset mhp størrelse og utvalg. Andre Bunnprisbutikker er større og har bedre utvalg.
![]() |
#13 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?I Trondheim har vi jo plenty Bunnpris. De varierer som Filifjonka sier og er alt fra butikker med helt vanlig utvalg til en dyrere penge enn Rema, til varianter med ganske stort utvalg og ferskvaredisk. Vi har to Bunnpriser i nærheten som begge har godt utvalg, den ene har ferskvare og ostedisk og de har også bra utvalg av alt fra trøffelolje, muttitomater og økologiske varer. Men det er betydelig dyrere enn Rema ja. Blir litt som å handle på Meny/Ultra.
![]() |
#14 |
koko
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Jeg kniser hver gang vi kjører forbi Bunnpris Gourmet ja, det er liksom noe som skurrer litt med den kombinasjonen.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?
- det er jo egentlig herfra. Her har bunnpris flere gourmet-butikker. Min nærbutikk er bunnpris. Den er for dyr til å være fast butikk, men godt utvalg.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Det eneste jeg egentlig foretrekker med bunnpris her jeg bor er at de selger polarbrød, pølsebrød og hamburgerbrød i frysedisken. Da slipper man de tørre som har ligget i brødhylla i mange dager. Men aner ikke om det er unikt for denne butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
heimføing
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Navnet og logoen og fargene er jo skrekkelige. Men ellers er Bunnpris grei. Tror det kommer litt an på hvem som driver? Den Bunnpris jeg kjenner til hadde et basisutvalg (samme distribusjon som Rema, hvis det ikke har endret seg igjen) og så en god del lokalt selvstyre som ga seg utslag i f.eks. varer fra lokale kjøtt- og fiskeprodusenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Bunnpris varierer med hvor man befinner seg i landet. I Oslo er de bittesmå og søndagsåpne, og slett ikke lavpris. I Trøndelag er det noe ganske annet.
![]() |
![]() |
#20 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Kan dere lære meg om Bunnpris?Jeg var på en Bunnpris på Mo i Rana for noen år sia, og de hadde ett utvalg jeg ikke har sett engang på Meny omtrent... Masse importvarer man ikke får tak i ellers osv.
![]() |
|
|