|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Hvor mange nøkler/dingser har du på knippet? | |||
Har ikke nøkkelknippe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 7,50% |
1-3 |
26 | 32,50% |
4-7 |
37 | 46,25% |
8- |
11 | 13,75% |
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva har du på nøkkelknippet?Etter en liten opprydning i dag lurer jeg på hva dere andre har på nøkkelknippet og om dere har flere?
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Jeg har bare husnøkkel og bilnøkkel i bruk til daglig. Husnøkkelen er alene på en nøkkelring, og bilnøkkelen er løs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Bilnøkkelen er alene, sammen med ladebrikke og ladenøkkel (el-bil). På mitt vanlige nøkkelknippe har jeg husnøkkel til reservedøren, hyttenøkkel, alarmbrikke, husnøkkel til pappa.
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Jeg har husnøkkel liggende i lommeboken. Og innså akkurat nå at om den noen gang blir stjålet så kan jeg risikere innbrudd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?4 stk husnøkler (sikkerhetslås, vanlig lås, garasjedør og kjellerdør), sykkellås og postkasselås.
![]() |
#9 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?4: husnøkkel, bilnøkkel, sykkelnøkkel og takboksnøkkel.
![]() |
#10 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Hmm.. Skal vi se.. Husnøkkel,postkassenøkkel,bilnøkkel,bilåpneren(sen trallåsen), garasjeportåpneren,lommelykt,Lindexkortet,bankbrik ke,en nøkkelring et av barna har laget. Det var vel det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Husnøkkel og alarmbrikke (til kjærestens hus). Bilnøklene er eget knipe, der henger nøkkel, fjernstarter til dieselvarmer og garasjeåpner (til kjærestens garasje).
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Husnøkkel til meg selv og til foreldrene mine, hyttenøkkel, garasjenøkkel hjemme og jobb, tre ulike handlevognmynter, lommelykt, munn-til-munn-maske og blingbling-nøkkelkjede.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Fire nøkler (hus, leilighet, postkasse og sykkel) og en plastdings til koffertlåsing.
![]() |
#15 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Ikke spør, alt for mange. Prøvde å se over nå, og jeg har iallefall fire ukjente nøkler der, noe sier meg at jeg må ta en runde i huset og se hvilke nøkler som ikke passer noe sted og ta dem av nøkkelknippet.
![]() |
#16 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Kodelås på sykkel og på den ene inngangsdøren så jeg har ofte ikke med meg nøkler, bare nøkkelkort til jobben.
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Nøkkel til hus og sykkel, i alt to. Jeg er ikke betrodd å ha flere, eller jeg har mistet de.
![]() |
#18 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Husnøkkel |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?1 husnøkkel og handlevogndings.
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har du på nøkkelknippet?Hmm, tror jeg har
![]() |
|
|