|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Poden fikk sånne joggesko fredagen før påske, men så ble det jo plutselig snø, så de ble lagt vekk en uke til. Så de er brukt i tre uker, og skolissen på den ene skoen er røket. Hadde dere klaget på det?
|
|
|
|
#2 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Ja, den typen lisser syns jeg du skal klage på. Lisser er en slitedel, men etter lite bruk (det vil synes på skoene) og ikke så veldig leng siden de ble kjøpt så hadde jg dratt innom med de for høre hva de sier, ta med kvitteringen. Slike lisser er forøvrig et herk, men det er min mening bare. Synes de slites unødvendig raskt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Ja, enig i at de er noe herk. Jeg hadde ikke valgt dem, men jeg var ikke med da skoene ble kjøpt og poden ble forelska.
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Sånne strikklisser bør vare flere uker enn som så, men ryker gjør de, før skoen er oppbrukt, er min erfaring. Tre ny strikk, eller løsningen jeg har gått for i påvente, knytt den fast....
|
|
|
#6 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Jeg har fått fikset strikker/satt på ny på reklamasjon to ganger på lignende sko, riktignok på skobutikk. Senest nå i vår, da var de brukt noen uker i fjor vår, samme i fjor høst og så en dag nå. Ville tatt dem med til butikken ja.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?
Det visste jeg ikke, men jeg ser jo det nå. Det var jo ikke så veldig dyrt, så det får bli løsningen om jeg ikke får reklamert på dem. Selve skoen er som ny, bare veldig skitten, men sånn er det jo med joggesko.
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Samme erfaring har vi fra i fjor med slike lisser på Timberland sko. De ble slitt svært fort. Kjøper ikke med slike lisser igjen.
|
|
|
#10 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Reklamer. Vi har hatt flere sånne par sko, og de har holdt hele sesongen. Lissene også. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Jepps - vi har hatt Ecco sko med slike lisser - har holdt flere sesonger. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Vi hadde Ecco med sånne lisser, lissene røk, men fikk lang ny strikk av Ecco som jeg kunne erstatte de med. Så det er lett å fikse.
|
|
|
#13 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Jeg forventer for øvrig at skoene holder hele sesongen.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Du kan godt reklamere på dem ja. Om du har kjøpt dem hos XXL har de fornøydgaranti så det ordner seg nok |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Sånne lisser koster 150,- i butikk og jeg synes det er grunn til å klage.
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Jeg hadde reklamert på dem, og samtidig kjøpt et ekstra par med strikklisser.
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Mar 2008
XXL selger slike lisser separat, Ark også faktisk.
|
|
|
#18 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge forventer dere at joggesko lever?Tenkte at jeg skull tilføye at det er forskjell på hvor lenge selve skoene bør holde og lissene. Men som nevny over har vel XXL også fornøydgaranti så det er trolig null stress, jeg hadde uansett lett tatt dette som en reklamsjon da selv strikklisser bør holde lengre enn noen uker. Barn greier da ikke å slite så veldig hardt i de at de ryker vil jeg tro. Det kan derimot voksne lett få til. |
|
|
|
![]() |
|
|