|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgenMin sønn, speideren, skal være dragen som St. Georg tar livet av i morgen og nå fant jeg ut at dragekostyme må vi stille med selv. Å sende beskjeder med tiåringer fungerer som kjent ikke alltid, så at jeg fant ut dette nå og ikke fem minutter før han skal være der var jo litt bedre enn å ikke få vite noe i det hele tatt da.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgenSymaskin.
![]() |
#3 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgenKan du gå i butikken? Kjøpe grønn/brun tights og genser, og sy hette med "drageskjell" (trekanter) nedover?
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgenDenne rekker du nok å lage til i morgen: http://www.instructables.com/id/Drag...me-1/?ALLSTEPS
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgen
Piece of cake!
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgenJeg må tilstå at jeg har samme forholdet til symaskinen min som Tommy har til sykkelen sin; jeg frykter at den angriper om jeg snur ryggen til.
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgen
Hvis du har vinger og hale så har du kommet langt. Litt ansiktsmaling og ensfargede brune eller grønne klær burde duge da.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan trylle frem et dragekostyme til i morgenNå har det jo løst seg da, men ellers har jeg løst dem med papp og limpistol altså.....
![]() |
|
|