|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Glattstrikket bol vs ribbestrikket bolJeg skal i gang med en mariusgenser til meg selv, og slår sammen to oppskrifter sånn at jeg får rundt bærestykke men ribbestrikket bol. Sånn som mange sikkert har strikket etter at Mauds Garn strikket en i kauni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glattstrikket bol vs ribbestrikket bolJeg har aldri brukt min med ribbol. Sjelden har jeg følt meg så feit som i den. Bare noe jeg kom på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Glattstrikket bol vs ribbestrikket bolJeg og datteren har den i ribbestrikk, og vi elsker de!! Jeg strikket min i bomullsblanding, så jeg bruker den delvis som en vanlig genser og ikke typisk ullgenser.
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Glattstrikket bol vs ribbestrikket bolJeg anbefaler ikke ribb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Glattstrikket bol vs ribbestrikket bolJeg har Marius i glattstrikk med rundfelling, fikk den til jul, og den har vært veldig mye brukt i vinter. Har også litt tillegg her og der, men jeg har følt meg veldig fin i min! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Glattstrikket bol vs ribbestrikket bolVenninna mi var innom i kveld, og hun har en mariusgenser med rundfelling - uten ribbestrikk. Jeg så litt ekstra på den da, og har vel stort sett konkludert med at det blir ingen ribbestrikket genser i denne omgang. Det holder med garn som skifter farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glattstrikket bol vs ribbestrikket bolLag den med innsving i livet, det blir kjempefint!
![]() |
|
|