Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Få opp info om hvem som ringer (iPhone)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-15, 07:51   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Få opp info om hvem som ringer (iPhone)

På Samsungen kom det alltid opp gulesider-info om hvem som ringte, selv om vedkommende ikke lå i kontaktlista. Det var uhyre sjelden det ikke kom opp noe info, da var det pga. hemmelig nummer, for eksempel.
Da jeg har litt telefonskrekk (som jeg jobber med, har kommet langt) så var denne funksjonen veldig verdifull for meg, for nå er det sånn at jeg vegrer meg for å ta telefonen når jeg ikke kjenner igjen nummeret, så jeg tar den ikke, sjekker opp nummeret og så ringer tilbake når jeg har sett at det ikke er selgere og lignende.

På iPhone skjer ikke dette! Selv om appen er installert. Har hørt at det er fordi den ikke takler denne funksjonen av en eller annen grunn. Hvorfor? Er det andre måter å få til dette på? Jeg ønsker meg jo veldig tilbake til Samsung uansett, så dette er jo da i hvert fall en god grunn til å gå tilbake, da denne funksjonen er uhyre viktig for meg.

Gammel 25-04-15, 08:05   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Få opp info om hvem som ringer (iPhone)

Det er fordi Apple ikke tillater apper å tukle med ringefunksjonen. Du kan ringe ut fra slike apper, men den slår ikke opp når det ringer.

Gammel 25-04-15, 08:09   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Okei, da er det spikeren i kista for Apple for min del. Var litt usikker en stund da jeg begynte å like iPhonen litt og litt etter å ha hatet den intenst i flere måneder. Men da blir det Samsung allikevel. Takk for svar.

Gammel 25-04-15, 08:19   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du selge den? Trenger ny telefon, men jeg er avhengig av apple...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-15, 08:27   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hehe. Hadde først tenkt det, men så ønsker jentungen seg VELDIG min telefon, så jeg har lovet at hun kan få overta den. Må bare få meg råd til en Samsung S6 først.

Gammel 25-04-15, 08:28   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, så dumt. Jaja, lov å prøve seg.

Sist redigert av Hyacinth : 25-04-15 kl 08:44.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.