|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor dyrt blir det hvis en slutter å betale på forbrukslånet sitt?Jeg underviser i matematikk og har om personlig økonomi akkurat nå. Hadde tenkt å vise noen eksemler på hvordan det baller på seg hvis en slutter å betale ned på et (allerede dyrt) forbrukslån, men jeg klarer ikke å finne informasjon om det på nettsidene jeg har sett på.
|
|
|
#2 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hvor dyrt blir det hvis en sltuter å betale på forbrukslånet sitt?TV3 har Luksusfellen liggende ute på TV3 Play. De er flinke til å visualisere hvor dyrt både misligholdte lån og ting kjøpt på kreditt blir når man ikke betaler.
|
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvor dyrt blir det hvis en sltuter å betale på forbrukslånet sitt?Her er inkassosalærene, i hvert fall: http://www.inkasso.no/salaerer-og-gebyrer.shtml |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Hvor dyrt blir det hvis en sltuter å betale på forbrukslånet sitt?
Jeg viser alltid en episode herfra når jeg har dette temaet. Dersom du har tenkt det samme, Elise, kan du jo spørre om noen i klassen har Viaplay-abonnement så slipper dere se reklamen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor dyrt blir det hvis en slutter å betale på forbrukslånet sitt?Lånesaldo øker hver måned du ikke betaler med renter og purregebyr. Selv om du f.eks betaler to avdrag etter 2-3 måneder har du da ikke betalt ned så mye av lånesaldo som du ville ha gjort om du betalte hver måned.
|
|
|
#6 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor dyrt blir det hvis en slutter å betale på forbrukslånet sitt?Ja, vi har sett litt utdrag fra luksusfellen, hadde tenkt å regne litt i excel og.
|
![]() |
|
|