|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken slow juicer vil vi ha?Ja, noen som kan anbefale en slow juicer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken slow juicer vil vi ha?Her drikker de også grønnsaksjuicer. I går ba minsten om gulrot/eplejuice og hun drikker også spinat/sitron/eple/agurk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvilken slow juicer vil vi ha?Grønnsaker kan blandes sammen med frukt slik at det nesten bare smaker frukt. Min sønn elsker appelsinjuice med gulrøtter, gulrøtter er jo ganske søte. Samme med paprika. Rødbeter gir knallrosa juice (men fjern skallet så det ikke blir jordsmak i juicen). Her blander jeg de fleste grønnsaker med frukter med sterk søtsmak, feks. søte epler og appelsiner. Da går det meste ned på høykant. I tillegg får jeg brukt opp rester. Bruker jeg ikke hele paprikaen eller har gulrøtter som må brukes NÅ, går det i juicen. Ungene elsker å bli med på juicing. Jeg er litt mer fan av smoothies da, siden det blir mindre svinn.
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvilken slow juicer vil vi ha?Sniker bare forbi for å si at jeg er dødsmisunnelig på den blendtecen.
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvilken slow juicer vil vi ha?Ja, det skjønner jeg godt. Haha. Men når jeg vinner i lotto, Fibi, DA!
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken slow juicer vil vi ha?Drar opp denne. Jeg har skjønt at det er en slowjuicer jeg vil ha, men hvordan vet jeg hvilke av juicemaskinene i butikken som er slowjuicere?
![]() |
![]() |
|
|