|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Liker du oliven? | |||
Jeg elsker oliven! Har alltid syns det er godt. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 11,96% |
Jeg elsker oliven! Måtte venne meg til smaken. |
65 | 31,10% |
Jeg syns oliven er helt greit. Har alltid syns det smaker helt greit. |
5 | 2,39% |
Jeg syns oliven er helt greit. Måtte venne meg smaken. |
37 | 17,70% |
Jeg liker ikke oliven. |
75 | 35,89% |
Jeg spiser bare brokkoli. |
2 | 0,96% |
Deltakere: 209. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Liker du oliven?Jeg er litt nysgjerrig. Etter en langhelg i Spania forrige helg hvor jeg virkelig forsøkte å lære meg å like oliven må jeg bare innse at det ikke kommer til å skje.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du oliven?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Liker du oliven?Jeg har lært meg å like det. Foretrekker grønne oliven med stein. Plukker fortsatt av svarte oliven fra pizza, og skyr de grønne som er fylt med paprika. :grøss: Gleder meg som en unge til å spise store, deilige oliven i Hellas i sommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du oliven?Elsker oliven i alle varianter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Liker du oliven?Foreldrene mine på ca 70 har lært seg å like det. De har trent siden 70-tallet. Den voksne datteren min har også delvis lært seg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Liker du oliven?Jeg har lært meg å like det. Kan ikke spise dem rett fra glasset enda men nå elsker jeg oliven på pizza, brød, i pastaretter osv. Jeg UTSTO ikke oliven før, var vel 32-33 år da jeg begynte å like det. Husk at det er stor forskjell på oliven. De sorte fra vanlig butikk er stort sett fargebehandlede, ikke ekte sorte. Jeg liker best marinerte oliven fra ferskvaredisken i internasjonale butikker, kanongode. Fra vanlig butikk må det være kalamataoliven, uten stein. Lilla.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 28-04-15 kl 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Liker du oliven?Jeg elsker grønne oliven og kan spise dem som godteri. Men svarte oliven er bare ekkelt med mindre de er på pizza eller i pastaretter. Kan altså ikke svare.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Liker du oliven?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du oliven?Det tok sin tid men jeg kan nå spise store, grønne oliven med sten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Liker du oliven?Den var ikke spesifik nok, pollen din - jeg spiser svarte oliven, om de er skivet opp og ligger i/på mat.
![]() |
#15 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Liker du oliven?Oliven er snadder! Jeg likte det ikke da jeg var barn.
![]() |
![]() |
#16 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Liker du oliven?Nei, jeg liker ikke oliven. Storebror elsker oliven og har gjort det siden han var baby.
![]() |
#18 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du oliven?Jeg spiser små biter av oliven på pizza, brød o.l hvis det kje er veldige mengder, men jeg kan ikke si at jeg liker det.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Liker du oliven?Jeg elsker oliven, men lærte ikke å like det før jeg var rundt 30. Det beste synes jeg er brune kalamati-oliven med sten. Jeg spiser ikke sånne sorte Eldorado-olivener uten sten som jo bare er fargede grønne (men jeg plukker det ikke bort, heller).
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Liker du oliven?Jeg synes oliven er kjempegodt, men brukte lang tid på å lære meg det. Moren min og jeg hadde som et slags prosjekt å spise minst én oliven hver gang det ble servert, men det tok sikkert over et år før jeg faktisk likte det.
![]() |
|
|