|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Laptop vs stasjonær maskinJeg har en stasjonær maskin som runder åtte år i disse tider. Den er treig som en maur i sirup, og spesifikasjonene på den er aldeles utdatert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop vs stasjonær maskinFor meg er stasjonært det viktigste. Heller da en enklere/lett bærbar som er enklere å frakte med seg i tillegg.
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Laptop vs stasjonær maskinHadde jeg fortsatt holdt på med spilling, hadde jeg gått for stasjonær. Uten tvil.
![]() |
#4 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Laptop vs stasjonær maskinJeg har kun lagt den på hylla fordi jeg ikke har noen egnet maskin å spille på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop vs stasjonær maskinSpørs hvilket krav man stiller til pc-en også når det gjelder spillytelse. F.eks. en stasjonær pc til 7-8000 kr har en ytelse man skal legge på temmelig mange tusen før en bærbar matcher.
![]() |
#8 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Laptop vs stasjonær maskinOppdatering: Jeg tenkte litt mer og endte med å kjøpe meg en stasjonær maskin. Jeg konkluderte med at jeg sitter lite på stua og surfer egentlig, så hvorfor tilrettelegge en ny (u)vane med å kjøpe noe som jeg helst bruker på stua? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laptop vs stasjonær maskinJeg liker en fast plass og stor skjerm. Har stasjonær. Nå har vi mange PC'er her, men PC i stua sitter jeg ikke med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|