|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holder 120 liter varmtvannstank for et par?Er det en sånn som kan stå i hjørnet på kjøkkenbenken? Vi har det, er en voksen og to tenåringer som begge er større enn den voksne.
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Holder 120 liter varmtvannstank for et par?Er det en slik som får plass i kjøkkenskapet? Vi hadde det i fem år, og hvis begge skulle dusje før jobb, måtte vi slå av vannet når vi skulle vaske håret og skru vannet på igjen for å skylle ut. Helt greit for hybeltilværelsen, men ikke noe jeg ville valgt selv. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Holder 120 liter varmtvannstank for et par?Vi hadde 120 liters tank før, og det holdt fint til to voksne. Ingen av oss dusjer i evigheter om gangen, men de eneste gangene vi gikk tom var hvis en hadde badet. De nye tankene er jo raskere til å varme opp enn de gamle (vår var fra 80-tallet), så det burde gå greit.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Holder 120 liter varmtvannstank for et par?Der vi bodde før hadde vi berederen i kjøkkenbenken. Vet ikke størrelsen, men den var jo liten. Vi var ti voksne og to små barn. Det var en tank med hurtigoppvarming, og det gikk helt fint. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Holder 120 liter varmtvannstank for et par?
10 voksne? Den må ha vært utrolig hurtig!
|
![]() |
|
|