|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Jeg lurer på om jeg trenger en eller to babydyner. Jeg kommer til å bruke dyne i vognen. Bør jeg da ha én dyne som bor i nattsengen, og én som brukes i vogn og dagseng? Eller bruker jeg samme dyne alle steder? Hva er praktisk? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Jeg brukte to dyner til førstemann, men det var litt unødvendig egentlig, brukte heller vognposer til vogna til minstejenta.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Jeg hadde to. Den i sengen var litt større enn den i vogna. Den vogna var liksom en del mer på farten og ble brukt som ammepute og slikt ute. Følte det ble litt som å legge seg med uteklærne på. Men du trenger jo strengt tatt ikke to da. Det går jo fint an å flytte den liksom. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Til førstemann hadde vi to da vi brukte dyne i vognen. Til nummer to brukte vi teppe og pose i vogna og hadde bare dyne i senga.
|
|
|
#10 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?To er bra. Praktisk å kunne legge vogndyna på bakken/ute etc uten å bli redd den skal bli litt våt/annet. Og så slipper du styre i mellom ja.
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?
Det er så stas at dere skal ha en baby! Jeg blir så godt humør av å tenke på det, og heldige lille venn som får komme til dere tre.
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Veldig greit med to, hvis man har gulpebarn. Da dytter man bare hele dynen med sengetøy i maskinen og har den andre klar.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Vi har også hatt to. Mine har stort sett kun sovet i vognen, da. Til yngste brukte vi mest vognpose (født i veldig kald januar) og en lettere vårpose, men siden hun var en gulper var det kjekt med to.
|
|
|
|
#17 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Vi hadde to. En på soverommet og en i vogna.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Tror vi også hadde to, men jeg kan jammen ikke huske det helt.
|
|
|
#19 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?To.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor mange babydyner må jeg kjøpe?Vi hadde bare en til eldste, han hadde pose i vogna (teppe i starten, født en knallvarm august)
|
![]() |
|
|