|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Noen som underviser i mat og helse på niende trinn her?Jeg sitter og utarbeider en liten prosjektskisse angående et tilbud til skolene som blant annet tar inn dette faget og tenkte å høre om noen hadde innspill hva du hadde ønsket deg som lærer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som underviser i Mat og Helse på niende trinn her?Jeg er usikker på om jeg skjønner spørsmålet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Noen som underviser i Mat og Helse på niende trinn her?Jeg er ikke lærer, men jeg skjønte det ikke i det hele tatt
![]() |
#4 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som underviser i Mat og Helse på niende trinn her?Jeg er lærer i mat og helse.
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Noen som underviser i Mat og Helse på niende trinn her?Jeg tror lærerne hos oss hadde ønsket seg at de fikk maten levert på døren, ikke måtte gå på butikken og handle selv.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Noen som underviser i Mat og Helse på niende trinn her?Hehe. Jeg skjønner egentlig at dere ikke skjønner så mye av det som stod der, men tenkte jeg ikke orket å skrive så veldig mye om det ikke var noen her : humre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Noen som underviser i Mat og Helse på niende trinn her?Når på året tenker du? Tenker du seks timer hver dag i ei uke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Noen som underviser i Mat og Helse på niende trinn her?Nei. De som skal gjennomføre nå til høsten løser opp timeplanen i noen timer, men ikke hele dager nei. De tenker at noe av norsktimene kan brukes på å lage presentasjon og øve på muntlig fremstilling. At flere mat og helse-timer kan bolkes sammen og heller kutte de i andre uker. At de kan regne ut næringsinnhold/pris og slikt i matematikk for eksempel. En del fag vil gå helt som vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Noen som underviser i mat og helse på niende trinn her?Jeg tenker logistikk. Og fag. Jeg ville foretrukket at en hel dag gikk bort. Ikke litt hist og her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|