|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Det PK nå er å skrive #middleclassproblem. :bidrar:
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Om du går i en fargehandel så har de et utvalg av spraymaling(noen er også på boks og kan males med pensel). Her i byen har vi en erverdig fargehandel med kjempeutvalg og enorm kunnskap om sånt.
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?:noterer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
--
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Jeg har planer om det samme og har funnet en spray fra Jula. Men nå ble jeg litt skeptisk kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Se etter bronse i stedet for kobber, kanskje? Det er det metalliske du er ute etter?
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Kanskje maling fungerer bedre enn spray? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Biltema har en 3d-effekt-spray whatnot. Har ikke prøvd den, dog.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?*ser for meg terakottafagrgede potteskjulere og heftig løsemiddelskadet megler*
![]() |
#12 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Bengalakk på sprayboks? De har det på Østerlies i byen
![]() |
#14 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Gjenbruksfolket på FB skryter veldig av den de har på Biltema.
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Vi har brukt en fra Panduro. Mannen gikk helt berserk på vårt kobber-innredede bad, og sprayet til og med dobørsten.
![]() |
#16 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?
Jeg for min del lurer nå mest på hva man bruker dobørsten til hvis den ikke kan brukes som dobørste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?
Kanskje de har kobbersprayet doen også, så ikke ... ting syns så lett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det kobberspray som faktisk kan minne vagt om kobber?Jeg har bare brukt sprayen fra Biltema på metall, men synes det s få ut som kobber da i hvert fall. Har bare et veldig dårlig bilde, men du kan nå se et eksempel til venstre her : http://imgur.com/bLT2n4f |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|