|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?Vi har veldig like forhold bak huset vårt, og der vokser det blåbær og epletrær (som gir masse frukt) helt uten hjelp eller oppmuntring fra oss.
![]() |
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?Nå må jeg synge Änglamark av Evert Taube kjenner jeg.
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?Du har jo så masse fin skvallerkål der at du ikke trenger å bry deg med den skråningen.
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?
Det trives godt hos oss også.
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?Doronicum/Gullkorg. Løytnantshjerte, dagliljer, iris
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?Hvor mye sol er det der? Fra når til når?
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
Nope, gjør ikke det. Alt må opp, med røtter og det hele. BTDT.
![]() |
#11 |
etterpåklokest
|
Epletre og stikkelsbær kan jeg jo prøve, når jeg har fått tatt livet av ugresset. : optimist:
Jeg må google hva det er.
Det er greit med ettermiddag og kveldsol der, egentlig.
Jeg har en halvveis ide om ugressmiddel i sommer og så svart duk over til neste sommer, når jeg kanskje har tid til å gjøre noe der. Men jeg må sikkert opp med røttene til elendigheten da også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?Vet ikke om ugressmiddel greier å ta alt. Du trenger nemlig bare 1 cm med rot for å lage en kvadratmeter av jævelskapen.
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hageutfordring: Hva slags planter trives her?:myse: Er det storknebb-bladverk jeg skimter innimellom gresset der, tro? De blomster i alle fall mye finere enn skvallerkål! Er dette ny-huset? Hva med å vente til du ser hva som vokser der, før du gyver løs neste år?
![]() |
|
|