|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Rødvin som bruserI går åpnet jeg en halvflaske rødvin som har stått på kjøkkenhylla noen måneder, og ble meget forbauset da den bruste når jeg helte den i glasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rødvin som bruserHvis ikke det er beskrevet at den er lett perlende, musserende eller lignende, som denne jo ikke skal være, er det feil på den og du kan levere den inn og få ny.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Rødvin som bruserDet er vel samme prosessen som har skjedd med vinen din som gjorde at champagnen i sin tid på oppfunnet.
hentet herfra: http://www.wineperspective.com/making_champagne.htm
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Rødvin som bruser
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
heimføing
|
![]() Sv: Rødvin som bruserTror ikke jeg gidder å ta den med på polet, det var en liten, billig sak. Men kan hende jeg nevner det for en ansatt neste gang jeg er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Rødvin som bruserDet at den har stått er ikke nødvendigvis så ille. De gjør jo det på polet.
![]() |
|
|