|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Kjøkkenutstyr til barn?Ja, er det noe spesielt som er kjekt å ha hvis man vil involvere nesten 3-åringer mer i matlagingen?
![]() |
#2 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Kjøkkenutstyr til barn?Stemmer det, min anbefaling ligger i denne tråden:
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøkkenutstyr til barn?Takk for tips Nextlife.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenutstyr til barn?Kitchen4kids.dk har masse utstyr i barnestr . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenutstyr til barn?Mine har tomatkniver fra Fiskars. De har godt grep som ikke sklir, veier lite og er skarpe.
![]() |
#6 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkkenutstyr til barn?Vi har barnekniven fra Masahiro og den er kjempefin. Jenta fikk den da hun var 4,5 og har brukt den siden. Ellers bruker hun mest det samme som oss, men har en litt mindre visp som jeg tror er fra Søstrene Grene.
![]() |
|
|