|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags micro sd kort til nettbrett?Jeg har iphone og de to andre ungene har ipad, så jeg har ikke erfaring med dette. Men lillesøster skal få en samsung galaxy tab 3 lite til bursdagen og jeg vil gjerne kjøpe et minnekort til den. Ser at de finnes i ulike prisklasser og lurer egentlig på hva forskjellen mellom de billige og de dyre er? Og hva bør jeg satse på til et nettbrett som skal brukes av en 6 åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags micro sd kort til nettbrett?På disse kortene henvises det til en klasse, f.eks. Class 6 eller Class 10, eller UHD-1. Dette er knyttet til hastigheten. Når jeg nå ganske nylig kjøpte SD-kort, var det temmelig liten prisforskjell mellom Class 10/UHS-1 og de tregere.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags micro sd kort til nettbrett?Takk for svar! Så noe sånt som dette vil duge? http://cdon.no/elektronikk/sandisk/s...mb-s-p28046923 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags micro sd kort til nettbrett?Ja, det burde holde i massevis.
![]() |
|
|