|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Hvilken gaming-pc til Minecraft?12-åringen vil ha stasjonær gaming pc. Jeg tipper at han har spart ca 8000. Han spiller hovedsakelig minecraft, men vil jo gjerne ha en pc han kan ha en stund.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gaming-pc til Minecraft?På tilbud nå: https://www.komplett.no/asus-m52ad-e...E-9D52E5984D4D
![]() |
#3 |
<This space for rent>
Medlem siden: Jun 2015
![]() |
![]() Sv: Hvilken gaming-pc til Minecraft?Her i huset går Minecraft på full guffe på en 3 år gammel laptop med en god prosessor, så det krever ikke mye til maskinvare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gaming-pc til Minecraft?Saavidt jeg har skjönt det, funker de fleste stasjonaere eller baerbare PC-er best. MEN: Jo mer man spiller, jo bedre blir man (og det gaar ganske fort) og da merkes det kjapt om man har en eldre eller billigere PC fordi det gaar langsommeren, opplösningen er daarlig etc. Jeg anbefaler derfor ikke aa gaa for förste eller billigste lösning uten at jeg kan anbefale noe konkret. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|