|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserJeg trenger å organsiere øredobbene mine, og har funnet denne greia på Etsy. Den passer perfekt, og kan organisere både hengedobber og studs. Men selve frakten koster mer enn enn dingsen, og jeg mener jeg har sett sånne lister med slisser og huller i før. De er de samme som man lager små vever av, er det ikke?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserSom dere ser, spurte jeg om det samme for ganske nøyaktig to år siden.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserBra du vet hva du vil ha!
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserDet er jo veldig lett å lage selv, sage hakk og borre hull?
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserAldri sett faktisk, så jeg støtter opp om Saints forslag.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisser
Joda, men det tar tid. Det skal jo ikke bare sages og drilles, det skal pusses også. Og monteres og lakkes. Jeg er usikker på om jeg sparer veldig mye på det, egentlig.
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserJo, men jeg vet også at jeg ikke kommer til å prioritere å lage den. Da hadde jeg jo gjort det for to siden. Om jeg får tak i ferdig list går det mye fortere, og da kan jeg gjøre det. I tillegg ville det ikke bli like pent om jeg gjorde det selv. Som dere ser er lista maskinelt skåret ut. Det vil ta evigheter å sage hvert eneste lille hakk, og det vil ikke bli pent.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserStikk innom et snekkerverksted og vis de bildet. Dette er fem minutters jobb. Det er minimalt med pussing hvis man sager det med fintannet båndsagblad. Originalen ser ut til å være i eik, men hva som helst funker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserStikk innom i Københavngata 2, der er det flere mindre møbelsnekkerverksteder. Stativet tar litt tid å lage, men en slik list er fort gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor får jeg kjøpt denne typen list? Med hull og slisserJeg snekrer det glatt sammen selv, jeg vil bare ha lista. Verkstedet i Københavngata kjenner jeg til, jeg kan stikke innom en dag. Takk!
![]() |
|
|