|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spiller dere tv-spill?Mannen er ivrig PlayStation-spiller og vi spiller en del sammen. Nå for tiden går det i Helldivers.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Verken jeg eller mannen spiller TV-spill og jeg syns helt ærlig det er snodig at voksne folk, menn og damer, driver med det. Men jeg vet jo selvsagt at mange gjør det og da er det sikkert noe morsomt med det som jeg ikke forstår.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Jeg spiller ikke jevnlig eller fast, men av og til i ferier får jeg et kick og låner Herremannen sin X-Box for å spille et eller annet Lego-spill (Harry Potter, stort sett). Det er artig noen dager, og så blir jeg lei igjen.
![]() |
#4 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Nei, men vi har en Kinect som står og støver. Kjøpte den for å spille litt aktive spill, men siden vi ikke gidder å omorganisere stua hver gang har den ikke blitt brukt. Synes spillene er artige å spille, men det blir altså ikke prioritert.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Faren til ungene spiller ganske mye, forresten.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Jeg spilte en del for et år eller to siden, og jeg kommer nok til å spille igjen tenker jeg, men akkurat nå er ikke interessen der.
![]() |
#9 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Jeg hadde en periode hvor jeg spilte litt på Playstation 2,men da vi erstattet den med Wii, ble det ikke det samme. Hender ungene og jeg spiller litt bordtennis og bowling, men det er sjelden. Her i huset er det ingen som spiller hele natta og sånn. Så en reprise på Sinnasnekker'n her om dagen hvor far i huset satt i timesvis hver kveld og spilte tv-spill. Det synes jeg er drøyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Det hender vi spiller med barna, og et par ganger har jeg fått nostalgikick og spilt Super Mario alene eller med broren min, men ellers har ingen av oss spilt TV-spill for egen del i voksen alder. Derimot spilte vi begge en del PC-spill før vi fikk barn. Sånn generelt synes jeg ikke det er verre at voksne spiller TV-spill enn at de driver med andre interesser (det er da nok av voksne som tilbringer hver eneste kveld foran TVen som jo egentlig er akkurat det samme), men samtidig hadde jeg ikke akseptert at spillingen tok overhånd og gikk utover familie- eller kjærestetid.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 11-06-15 kl 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Njaaei. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker bedre å sitte foran dataen og spille enn jeg liker Playstation eller lignende. Jeg har et par PS3-spill liggende da, og tror jeg muligens vil like det ene av dem. Kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Tidvis. Mest mario-kart med ungene, jeg taper alltid. Mannen er glad i å spille, men jeg liker egentlig bedre å se på tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ad astra
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Tja...vi har en Wii, og av oss i familien er det nok jeg som er best på Mario. Men tro meg når jeg sier at det ikke nødvendigvis tilsier at jeg er så dyktg på det...
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Det er lenge siden nå, men jeg elsker grøsserspill, det er enda skumlere og mer moro enn skrekkfilmer, da man jo ER hovedpersonen og er mer inne i handlingen, på en måte. Silent Hill er favoritten, jeg har spilt SH siden det første kom ut i 1997. Elsker det!
![]() |
#15 |
Be happy!
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Jeg er utrolig lite nerdete og virkelig ikke typen som noen vil gjette spiller. Likevel synes jeg det er gøy i perioder. Kan gå lenge mellom hver gang, men så får vi perioder der vi spiller. Nå er vi en slik periode. Det irriterer meg villt at mannen er høyere level en meg, så jeg vurderer å spille alene i smug.
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?
Jepp. (Jeg veit sant å si knapt hva det er.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Det hender jeg spiller med ungene. Spesielt sånne klassiske nintendofigurer liker jeg, sikkert fordi det minner meg om min egen barndom. Og hele familien spiller mario kart mot hverandre. Men kan ikke si jeg leter frem og spiller etter deres leggetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Ja. Jeg liker plattformspill som Zelda og Rayman. Rochermannen spiller også disse spillene men han spiller GTA og COD osv. også.
![]() |
#20 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Åh, spy! Gubben her er helt hekta.
![]() |
|
|