Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den beste maskaraen

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-15, 20:44   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Den beste maskaraen

Jepp, jeg har søkt, men den nyeste tråden var to år gammel. Mulig det har kommet noe nytt og banebrytende siden da.

Hvilke maskara en den beste nuh til dags?
Jeg legger vekt på at den bør være enkel å føre på, ikke klumpe, være vannfast, ikke drysse og tåle at jeg innimellom klør meg i øynene uten at jeg ser herja ut etterpå.
Om den gir fylde og lengde er også bare fint.

Jeg har frem til nå brukt en Lancôme Hypnose doll eyes, og er fornøyd med den. Dvs var, for nå har jeg rotet den bort.

Så hva kjøper man nå for tiden?

Gammel 14-06-15, 21:00   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste maskaraen

Jeg har prøvd Mac, den 38 C fra ett eller annet sted, Dior, og div. Ender alltid opp med Clinique igjen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 21:56   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Max Factor Masterpiece Max.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 21:59   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lancôme Dolls Eyes vannfast er min favoritt.

Gammel 14-06-15, 22:17   #5
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

They´re Real Mascara fra Benefit er helt fantastisk. Absolutt den beste maskaraen jeg har forsøkt, og jeg har prøvd mange. Du får den på www.blivakker.no. Gir veldig lange og flotte vipper! Men - det er en grunn til at jeg ikke bruker den hver dag, og det er at den er litt treig å få av. Jeg er utålmodig når jeg renser ansiktet om kvelden og vil ha en lettere, gjerne ikke vannfast, maskara til hverdags som er superenkel å tørke bort på kvelden. Liker godt mascaraen fra Bare Minerals, den er en god hverdagsmaskara som er lett å ta bort. Men altså - They´re Real er favoritten.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 22:38   #6
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Og det minnet meg på at jeg må kjøpe vannfast mascara - det er vitnemålsutdeling for eldste på torsdag...

*not on topic*

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 07:56   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sverger til YSL

Gammel 15-06-15, 08:17   #8
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter å ha lest en eldre tråd her inne, ble jeg inspirert til å prøve Clump Defy fra Max Factor, vannfast. Jeg ville se om en (mye!) billigere mascara kunne matche de dyre jeg vanligvis har brukt. Og så langt gjør den det, uten tvil!! Anbefales!

Gammel 15-06-15, 11:28   #9
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Etter å ha lest en eldre tråd her inne, ble jeg inspirert til å prøve Clump Defy fra Max Factor, vannfast. Jeg ville se om en (mye!) billigere mascara kunne matche de dyre jeg vanligvis har brukt. Og så langt gjør den det, uten tvil!! Anbefales!

Jeg har brukt masse fancy merker oppigjennom, men syntes Max Factor sine faktisk er helt opp i toppklasse.

Gammel 15-06-15, 11:52   #10
Señora

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Viktig for meg er busten, jeg vil ha en smal god gammeldags bust.

Jeg har ikke funnet den ultimate mascaraen og henger her for tips og råd.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 12:09   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker Estee Lauder Sumptuous. Gir lange tykke vipper. Brukte Kanebo 38 før fordi den hadde så god børste, men jeg synes den er vond å vaske bort. Det siste er viktig etter at jeg fikk irritasjon på ett øye og måtte bytte merke i fjor.

http://www.kicks.no/estee-lauder/mak...mascara-p13923

Estee Lauder Sumptuous finnes som ikke vannfast også, fortsatt god, vaskes veldig lett bort med vann, tåler en spinningtime, men drysser litt.

Gammel 15-06-15, 19:37   #12
scilla

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg har prøvd det meste av mascaraer og kommer alltid tilbake til Maybelline The colossal. Det er den gule som man får på super`n.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 19:47   #13
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Ingen som digger Helena Rubinstein?

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 20:00   #14
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Tror jeg har prøvd det meste av mascaraer og kommer alltid tilbake til Maybelline The colossal. Det er den gule som man får på super`n.

Nettopp!

Jeg kjöper dyre greier naar det gjelder andre produkter, men for mascara er Maybelline best.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-15, 20:41   #15
Joika
Pauset

Standard

Jeg tåler ikke Maybelline.. Får renneøyne av dem.

Gammel 15-06-15, 21:00   #16
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ingen som digger Helena Rubinstein?

Jeg gjorde til de endret navn, lanserte mange nye og jeg aldri fant igjen favoritten min. De hadde gode børste.

Gammel 15-06-15, 21:49   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

They´re Real Mascara fra Benefit er helt fantastisk. Absolutt den beste maskaraen jeg har forsøkt, og jeg har prøvd mange. Du får den på www.blivakker.no. Gir veldig lange og flotte vipper! Men - det er en grunn til at jeg ikke bruker den hver dag, og det er at den er litt treig å få av. Jeg er utålmodig når jeg renser ansiktet om kvelden og vil ha en lettere, gjerne ikke vannfast, maskara til hverdags som er superenkel å tørke bort på kvelden. Liker godt mascaraen fra Bare Minerals, den er en god hverdagsmaskara som er lett å ta bort. Men altså - They´re Real er favoritten.

Den har en egen remover - jeg kjøpte min i Dublin, og den funker superbra. De har kanskje den også på blivakker?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-15, 23:51   #18
Nordlys
Nybegynner

Nordlys sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Hvor: nordpå
Nordlys har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg brukte Lancômes "Hypnose" i flere år, men gikk deretter over til "Hypnose Drama", og ser ingen grunn til å prøve noe annet.

Gammel 27-06-15, 10:39   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nordlys, her.

Jeg brukte Lancômes "Hypnose" i flere år, men gikk deretter over til "Hypnose Drama", og ser ingen grunn til å prøve noe annet.

Eg og nyttar denne. Veldig god, og med gammaldags børste.

Gammel 30-06-15, 20:40   #20
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg sverger også til Max Factor Masterpiece.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.