|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Skrive dagbokJeg går ut i fra at noen her allerede skriver dagbok, og jeg tenkte jeg skulle spørre etter råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrive dagbokJeg har ikke skrevet på lenge. Da jeg skrev var det i en litt fin bok. Jeg har vedlig lyst til å plukke det opp igjen og vil da velge papir.
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Skrive dagbokJeg skriver litt nå og da i et program som heter Scrivener. Det er litt overkill program bare for å skrive dagbok, det finnes sikkert enklere programmer. For meg er det viktig at programmet ser ok ut, at det er lett å finne frem til gamle tekster og at det kan passordbeskyttes på en enkel måte.
![]() |
#4 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Skrive dagbokveobra, jeg ser for meg at jeg velger papir. Det er noe med det taktile i det, samtidig som jeg ser at jeg skriver kjappere og mer lesbart om jeg bruker pc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Skrive dagbokEn fin, lærinnbundet bok.
![]() |
#7 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Skrive dagbokJeg fant ut at bare for å komme i gang så kunne jeg se hva som stod hjemme i hylla av sånne små notatbøker. Jeg kom på at jeg har noen ulike varianter av akkurat det, så jeg skal gjøre et forsøk med en sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|