|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken restaurant hadde du valgt av …..Eik, Annen Etage, Fauna eller Markveien mat og vinhus hvis dere skulle ferie 10 års bryllupsdag? Og hvorfor det valget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Fauna. Nå har jeg ikke strengt tatt vært på noen av de andre, men Fauna er veldig bra. Skjønt jeg synes Pjoltergeist er strået hvassere i samme prissegment, faktisk. I hvert fall om man liker at de tuller litt med maten.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Fauna er veldig bra på vin, syntes jeg. Skikkelig spenstige kombinasjoner (og jeg er kresen). Det er også (wait for it!) Pjoltergeist, for øvrig.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …
Ser dere er enige om Fauna, men nå føler jeg at vi må sjekke opp Pjoltergeist før vi tar en avgjørelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Dytter litt på denne. Nå må jeg ta en avgjørelse, og kanskje noen av dere har vært et av stedene nylig eller kan si noe mere om Pjoltergeist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Stemmer også for Fauna, det er lite og intimt med god matopplevelse. Markveien Mat og Vinhus som andrevalg. Se på de aktuelle menyene på nettsidene, det kan gjøre valget lettere.
![]() |
#10 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Heier også på Fauna og Pjoltergeist. Den siste er min absolutte favoritt om dagen. De har rare og vidunderlige kombinasjoner (svor med rømme og løyrom) og er vel nærmest en slags Islandsk-asiatisk fusionrestaurant. Alt er godt, men fordrer at man stoler på kokken. Og de er skummelt gode på vin. Fauna er en tanke mer tradisjonelle, men godt utenfor den vanlige restaurantboksen. Jeg liker å få mat jeg aldri hadde tenkt på å lage selv, og det får man på disse stedene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Eik.
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …
Dette. Pjoltergeist er klart morsomst, da. Jeg ville valgt Pjoltergeist foran Fauna hvilken dag som helst, men jeg liker at de leker med maten min også.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Jeg er veldig, veldig glad i Eik Annen etage.
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken restaurant hadde du valgt av …Tror ikke du ville synes Fauna er rar, Tjorven.
![]() |
|
|