|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Grumpf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Vi sliter også, med Telenor-dekning, i indre Oslo Øst.
![]() |
#3 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Sliter med netcom i Fredrikstad-området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Jeg har super dekning med Telenor overalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Både Telenor og NetCom har god kundeservice på Facebooksidene sine. Gå inn der og se om det står noe spesielle meldinger eller spør dem. Det kan jo være de har problemer med utfall eller jobber med nettverket som gjør at det er dårlig der og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Hehe.
![]() |
![]() |
#8 |
Off the map.
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Jeg har Telenor - bor riktignok litt lenger utenfor Oslo, men omtrent midt i Jessheim, kun få km unna Gardermoen. Elendige forhold på stua.
![]() |
#9 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Det kan være for god dekning?
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Enig, Netcom er tøys. Har jobbmobil......grmpf |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Med de nye frekvensene i 800-båndet som både NetCom og Telenor har fått tildelt, jobber de på spreng med å bygge ut 4G i hele landet. Faktisk så var det NetCom som fikk tilslag på frekvensene som skal dekke hele landet, mens Telenor fikk flest frekvenser i de store byene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Det er dem satans 4G-dekningen sin skyld. Det har kortere rekkevidde.
![]() |
#15 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Jeg slet også med Netcom i Oslo/ Lørenskog. Byttet til Telenor.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Jeg har aldri hatt problemer med Netcom dekning jeg. Det vil si med unntak av når jeg var på Finnskogtoppen i våres. Da ble jeg hele tiden koblet til det svenske nettet i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!
Et problem i større byer vil ofte være at man får blindspots pga. bygninger. Innendørs i en del betongbygninger kan også være en utfordring. Bedre har det jo ikke blitt de senere årene ettersom telefonene har blitt dårligere når det gjelder dekning. Og det er også stor forskjeller mellom telefoner.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Tja... Mannen min jobber i en stor bedrift. De har kundeavtale med NetCom, og de ansatte som har mobil via jobben, har dermed NetCom...
![]() |
#19 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Jeg ble tvunget over til Netcom med nytt simkort fra dem fra Tele2, og fikk plutselig mye dårligere dekning. Hjemme så har jeg såvidt en liten prikk nederst på dekningen jeg har hjemme i huset vårt. Helt ubrukelig og jeg har skiftet nå og venter på nytt simkort fra annen leverandør. Er irritert på Netcom for flere ting, så jeg rømmer fra dem fortere enn svint. Hadde bedre dekning uti granskaugen på leirskole med skolen med Netcom enn jeg har hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Dårlig dekning - NetCom - ikke bare en myte!Byttet fra Chess/Netcom ifjor da jeg oppdaget at folk med Telenor-abb hadde (bedre) dekning på steder jeg pleier å være, litt uti fylket her. Så nå er jeg nøgd. Var forrige uke i Lofoten ned venninne som har Netcom og det var veldig mange steder underveis at hun ikke hadde dekning. Jeg var fri ett sted, langt uti huttiheita. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|