|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?Vi har fått tillatelse fra kommunen, så nå blir det bad på hytta!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?Så deilig med bad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?Coop pleier å ha tilbud på panelet med jevne mellomrom.
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?Megaflis?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?
Megafils er klart billigst på de fleste ting. Rørleggeren vår foreslo at vi handlet der, det ville bli billigere enn gjennom ham. Men jeg tror ikke de har så mye baderomspanel?
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?Jeg tror Obs Bygg er stedet for sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
![]() Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?Jeg var på en sånn runde nå senest i våres! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?Bauhaus Lier har godt utvalg. Det er BerryAlloc og FiboTrespo som er det store leverandørerene på baderimsplater og de finnes hos de fleste byggevareforhandlere. Bauhaus har bra utstilling.
![]() |
|
|