|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Hvis dere skulle lagd lekeområde til litt store barn i et uteområde med både skråning og flatt, og tilgang på store trær - hva ville dere lagd? (evt kjøpt). Jeg skal flytte til enebolig med stor hage og trenger inspirasjon! Sist redigert av m^2 : 13-07-15 kl 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Mange meter tau som dere kan knyte som dere vil mellom trærne.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Slakk line!
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Oi, flytte, så gøy! Og du får hage igjen!
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Takk for tilbudet, Polyanna, men jeg tror jeg må ha et ganske stort og stødig huskestativ, om jeg ikke finner noen stødige greiner - lillegutt er både stor og oppfinnsom etterhvert og jeg vil nødig ha at han tipper noe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Minsta ønsker seg dette huskestativet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Hvis du har et skikkelig høyt tre, så vil jeg gjerne slå et slag for slenghuske. Det hadde vi i hagen der vi bodde før, og det var fantastisk morsomt for barn av alle aldre. Det var brukt et skikkelig klatretau, festet i flere av greinene og med minst syv meter høyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Vi får huset 1/9 og jeg har jo sett at det er store trær i hagen der men aner ikke tilstanden eller hva det er for noe. Jeg håper noen av dem er både høye og sterke nok til å tåle en slenghuske, supert forslag Teofelia! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Liker han ballspill? Både ballvegg og fotballmål er veldig populært her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Jeg ønsker meg et slikt, men det kommer i alle fall ikke i kategorien billig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Hvor store er trærne og hvor lave er greinene?
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Jeg vil også ha zipline, vurderer å bestille en nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Lekeområde i hagen - hva ville dere hatt?!Ja, trampoline er topp. (Dette kommer fra hun som var SÅ imot det...men jeg endret fort mening når vi fikk den opp og jeg ser hvor mange timers moro de har på den.)
![]() |
|
|