|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Illustrert vitenskapSønnen min har blitt hekta på Illustrert vitenskap på ferie. Han har lyst å abonnere på det. Jeg er i tvil. Er ikke dette sånne kvasivitenskapelige, spekulative og tabloide greier? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Illustrert vitenskapJo, veldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Illustrert vitenskapJeg tenker at alt man leser er fint, jeg, og dette pirrer i tillegg nysgjerrigheten.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Illustrert vitenskapJeg hadde abbonert. Jada, det er kvasivitenskapelig, men det kan bygge oppunder en gryende interesse for historie og vitenskap. De virkelig interessante historiene kan han jo researche videre. Fordelen med IV er jo at det er beskrevet i lettfattelige termer.
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Illustrert vitenskapVi abonnerer både på det og IV Historie selv om det er "lett". Som flere nevner så er det en inngangsport for barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Illustrert vitenskapJeg leste masse illustrert vitenskap som ungdom og det var en lett og spennende inngang til mer seriøs vitenskap senere. Anbefales.
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Illustrert vitenskap
Tror ikke det gjør skade, akkurat, men han leser masse uansett. Og han vil også abonnere på Aftenposten historie. Foretrekker at han gjør det. Han er en smart gutt som innehar utrolige mengder kunnskap. Han sluker sånt rått. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|