Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kroppens behov for fisk/næringsinnhold i kaviar

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-15, 11:22   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kroppens behov for fisk/næringsinnhold i kaviar

Sønnen vår spiser store mengder kaviar. Hvor sunt er dette ift hva kroppen trenger av fisk?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 11:28   #2
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kroppens behov for fisk/næringsinnhold i kaviar

http://www.klikk.no/foreldre/tester/article778909.ece
Her er da litt lesestoff

Gammel 30-07-15, 11:38   #3
Cumulus

Cumulus sin avatar

Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

http://www.klikk.no/foreldre/tester/article778909.ece
Her er da litt lesestoff

Takk!

Gammel 31-07-15, 09:26   #4
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hvor gammel sønnen din er, men uansett alder ville jeg prøvd å redusere mengden (som du sier er store mengder), det er enormt høyt saltinnhold i kaviar.

Gammel 31-07-15, 09:50   #5
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg vet ikke hvor gammel sønnen din er, men uansett alder ville jeg prøvd å redusere mengden (som du sier er store mengder), det er enormt høyt saltinnhold i kaviar.

Jeg tipper 4-5 skiver pr dag. Klarte å få han over på makrell i tomat i går. Problemet hans er at han får oppheng, og da kun spiser 1 type pålegg i flere uker/måneder , til han er over på et nytt pålegg. Vi jobber med at han skal variere, men han har så mye annet å jobbe med, at vi må velge litt hva han skal jobbe med når...

Gammel 31-07-15, 09:55   #6
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg tipper 4-5 skiver pr dag. Klarte å få han over på makrell i tomat i går. Problemet hans er at han får oppheng, og da kun spiser 1 type pålegg i flere uker/måneder , til han er over på et nytt pålegg. Vi jobber med at han skal variere, men han har så mye annet å jobbe med, at vi må velge litt hva han skal jobbe med når...

Da er det kanskje ikke så enkelt, men det er i alle fall bra stor forskjell i saltmengde i de ulike typene jeg ser den som vant testen linket til lenger opp her har halvparten så mye Natrium som flere av de andre typene.

Gammel 31-07-15, 10:42   #7
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Da er det kanskje ikke så enkelt, men det er i alle fall bra stor forskjell i saltmengde i de ulike typene jeg ser den som vant testen linket til lenger opp her har halvparten så mye Natrium som flere av de andre typene.

Ja, jeg så det. Skal prøve å få han over på den, men bare det å skifte merke er et problem for han. Han er så tynn og trenger all mat jeg kan få i han, så jeg kvier meg for å presse for mye.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.