|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Vi står fortsatt og veier frem og tilbake om det er dvergschnauzer er havanais som er riktige hunden for vår del.
![]() |
#2 |
trøtt
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Jeg kjenner to DS'er og de er morsomme hunder, og jeg har såvidt hilst på en havanais. Uten å kjenne sistnevnte likte jeg den best, jeg oppfattet den som roligere og jeg synes den er mye penere.
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Hvor langt unna er oppdrettere av havanais da?
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Jeg har virkelig ikke peiling på hund, og er egentlig litt redd hunder, men ei venninne har en sånn DvergSchnauzer, og den er jeg ikke redd. Syns den er både morsom og søt.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Har du sett alle mine instagrammer om toppturer med min havaneser i sommer? Jeg anbefaler rasen helt uten forbehold. De er tøffe, sterke spreke og friske. Vi har nesten helt pels på vår, og hun må gres ig så har hun strikk i panneluggen. Ikke noe dill med det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?
Jepp. Det var nemlig da jeg møtte en typisk "litenhund" som var blitt oppdratt skikkelig at jeg skjønte at det var mulig å ha hund for oss også. Vi skal oppdra hunden som en hund, rett og slett.
DS er som du sier staere og tøffere. Jeg syns det er sjarmerende trekk ved en hund. Hvis vi hadde vært i en litt annen situasjon enn vi er i i dag, skulle vi mest sannsynlig hatt schâferhund eller rottweiler, så vi liker de sterke og tøffe.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?TM, det med liten hund og bånd er helt opp til eieren. Man bør oppdra en liten hund som om den er stor, syns jeg. Jeg liker ikke heller flexiliner, man oppdrar hunden til å trekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
Ja? Sånn merkbart?
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 01-08-15 kl 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Ja, stor forskjell for meg. Men det finnes jo raser dom jeg reagerer mye mer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
Vår oppderetter holder til i indre Østfold, en liten time fra Oslo. Jeg sender henne en mail, så hører du fra meg, også prikker jeg webadressen hennes.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Gjør det.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Jeg fikk ikke prikker deg, har sendt pm.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Vi har en havanais nå, og vår forrige hund var en flatcoated retriever (en diger og fantastisk hann). Den lille havanaisen vår er like mye hund som flaten, men han er betydelig enklere å ta med seg rundt omkring. Han klarer fint å være alene hjemme en arbeidsdag, og han kan også være alene hjemme i sommerhuset vårt, eller hos pappa, etc. Han er tilpasningsdyktig og trygg. Snill som dagen er lang, og veldig lettlært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Nybadet havaneser:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Åh, herlig! Synd yngste sliter med allergi.
![]() |
#18 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sist redigert av Darth : 01-08-15 kl 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Vi har havanais og det er verdens herligste rase! Jeg er egentlig allergisk mot hund, men tåler havanais. De er glade, smarte, morsomme, hengivne, kosete, lettlærte og veldig menneskekjære hunder, samtidig som de er tøffe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Jeg kan også hjelpe med navn på god oppdretter av Havanais, om du vil! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|